Nytt år!

Så har det gått ett år igen. Vad fort tiden går!

Julen är min absoluta favorithögtid på året, men när den är slut så känns det nästan lite tomt.... Det gick liksom så fort. Årets näst bästa tid är midsommarfirandet på Broxvik, längtar redan tills dess.

2011 har varit mitt bästa träningsår nånsin, samtidigt som det varit ett av de sämsta åren nånsin rent tävlingsmässigt. Bara en tävling blev det iår..... Andra saker har prioriterats, främst skolan. Och det skördade frukt i och med att jag kom in på SMO, som börjar om ca 1-2 veckor. Det va väldigt skönt att äntligen komma in där, själva komvuxpluggandet kändes mest som en transportsträcka.

Skulle gärna göra en liten årskrönika, men den skulle bli så kort och torftig mot tidigare år, så jag struntar i det.

2012 är det många saker som ska genomföras. Det kommer bli ett roligt år! Framför allt för att skolan drar igång, men det ska oxå bli roligt att bygga vidare på träningen och framför allt få tävla. Jag har saknat känslan av att få mäta sig med andra.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0