Tankar.....

Satans tätt mellan gångerna nu...

Man får väl passa på om andan faller på helt enkelt!

8 Dagar kvar på jobbet nu. Efter det så behöver jag inte tvinga mig upp klockan 05.45 för att hinna träna innan jobbet. Då kan det äntligen bli lite mer humana tider så som kl 08.30 eller så. Det ser jag fram emot!

Sen så är det inte många dagar innan skolan drar igång igen. Jag LÄNGTAR! Det ska bli så jäkla roligt! Träffa alla, göra massa roliga övningar och få en termin till under bältet, så att man snabbt närmar sig LIA perioden till våren!

Har några saker som jag skulle vilja hinna med innan sommaren är helt slut.
Skulle vilja åka ut till Möja och träffa Gudmor en sväng, får nog försöka göra det känner jag! Det tar ju ett tag att åka ut men det är verkligen värt det när man väl är där!

Får nog ta med mig en av vovvarna på den lilla utflykten. Att ha med båda två tror jag kan bli aningens tufft :P

När jobbet är klart så drar ju även träningen igång ordentligt igen. En av höstens utmaningar är att bli bättre på att simma och öka på vattenvanan ordentligt. Jag vill vara så förberedd jag kan inför LIA perioden, så att man kan göra ett gott intryck där!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0