Det går upp, men så ibland går det ner...

Livet verkar vara så... Det är väl egentligen inte nått som någon annan inte har upplevt, men jag kan ändå förundras över att det verkligen är så. För uppenbarligen är det så.

2 månader kvar på sommaren. Nästan 2 veckor kvar att arbeta innan jag har några dagar tills skolan drar igång igen. Känns väldigt inspirerande att komma igång med plugget igen. Jag har saknat det!

Träningen flyter på. Kör en tyngre styrketräningsperiod just nu, vilket känns. Kroppen är lite tung och träningsvärken i benen vill liksom inte släppa mellan passen :P

När skolan drar igång så drar även träningsrutinerna igång på ett bättre sätt. Det ser jag fram emot.

Som sagt.... Livet går upp och ner... Det har sin gilla gång, vissa tycker väl att det är charmigt?! Jag kanske kan sälla mig till den skaran, iallafall när det är uppåt!

Utan att bli alltför djup, så får jag nog säga att livet är till för att levas..... Hur det skall levas får väl ens eget hjärta avgöra, men eftersom det saknas facit för uppgiften så finns inga garantier. Jag tänker iallafall se tillbaka på livet och njuta av vad jag HAR gjort..... Jag vägrar våndas över vad jag inte gjorde.

Nu är det lunch!
Höjt!
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0