Funderar...

Ska jag fortsätta med min lilla blogg. Kanske ska starta upp den i nytt format på nått annat ställe med lite bättre möjligheter att få in bilder direkt via mobilen osv..... Tål att tänkas på!
Statistiken för brandmansutbildningen har kommit in. Det ser ut som att jag har en bra chans att komma in nu till våren! Så med det i tanken är det väldigt mkt skola just nu. Som det ser ut just nu så läser jag 750poäng, mestadels distans. På det stora hela så flyter det på väldigt bra! Förra terminen fick jag upp farten alldeles för sent, med det i åtanke så kom jag igång väldigt bra denna termin.
Kan jag bara hålla tempot så kommer jag kunna träna som jag vill under hela hösten!
I slutet av oktober så går Johan sin andra MMA-match. 29okt för att vara exakt. Har trillat in en hel del roliga matcher på det kortet, så jag tror att det kommer bli en rolig helg :D
Så just nu tränas det ganska mkt. Vilket är roligt :)
Att Johan går matcher gör så att jag själv dras närmare min egen mma debut! Det är något som jag vill tävla i, kanske mer än jag har velat tävla i SJJ...... Var sak har dock sin tid, men jag skulle ljuga om jag inte sa att jag redan förbereder mej så gott jag kan. Just nu är hösten ganska mållös annars. Har inga tävlingar som jag vill köra eller känner att jag måste köra. Utan det är full fokus på skolan för att komma in på utbildningen och full fokus på att träna med bra kontinuitet och med stegrande tempo!
Sista 3 veckorna har jag legat på 11timmar i veckan, denna veckan har jag känt mej lite hängig. Så jag slängde in en extra vilodag idag och hoppas på bättring imorgon! Känns annars som att det funkar bra att köra en lite lättare vecka nu och sen gå på lite hårdare i några veckor till framöver!
Jaja. B&J glassen är slut och sporten likaså..... Dags att gå o lägga sig med andra ord!
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0