Helgnöje :)

Hösten verkar ha sugit sig fast nu, blir genast lite svårare att gå upp tidigt och lättare lär det inte bli. Snart är det kolsvart när man går och när man kommer hem. Samtidigt som den här tiden är ganska tråkig, så är det oxå en tid som jag gillar. Det är nämligen lätt att komma in i lunken och träningen och rutinerna kommer lätt på plats.
Det finns liksom inte nått annat att göra! Inga uteserveringar, inga grillkvällar! Helt enkelt inget som får en att avvika från planen så att säga.

Mina rutiner har redan börjat falla på plats. Hade en lättare träningsvecka för ca en månad sen, då gjorde jag 7-8pass. Efter det så har jag kört 4 veckor med runt 10-12pass. Kroppen känns väldigt bra! Denna veckan blir dock lite lättare igen! Passar väldigt bra eftersom jag åker till Milano i helgen för lite sent 60års firande av pappa!

Tanken innan veckan drog igång var att jag skulle köra stenhårt fram tills vi åker och sen ta 4 dagar off. Veckan har flutit på väldigt bra, men idag på morgonen så kände jag att kroppen inte riktigt ville åka till gymmet för 3min intervaller på bandet. Den säger ifrån ibland, hjärnan hakar gärna på då..... Hjärtat och samvetet vill dock jämt!

Så idag blir det...... Ja vad blir det....Det blir nog lite basstyrka och bålövningar, sen får vi se om jag kan komma iväg och brottas ikväll. Hitills har jag kört 7pass denna veckan, förhoppningsvis kan jag köra 1-2 till. Då kommer det kännas bra att ha 3 vilodagar efter det. Det rundar av en väldigt bra träningsvecka.

Sen är det bara tillbaka på hästen igen....

Långt inlägg idag. Det va länge sen. Tack Pia för inspirationen :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0