O så tar allt en ny vändning....

Under hela den tiden jag har hållt på med tävlingsidrott så har jag hela tiden känt driften att utvecklas. Den driften har varit stor del i att jag har fått möjlighet att tävla i vissa tävlingar och även vinna... Några iallafall....
Om inte annat så har jag så mkt silvermedaljer att jag skulle kunna smälta ner till ett ordentligt bestikset om nöden faller på... Iallafall om alla medaljerna var gjorda av silver, nu är det nog inte så :P

Any who..

Det är dags för en ny vändning. En ny inriktning.

Dock är jag sjuk just nu, det känns inte så speciellt kul. Förkylningar hör till årstiden och nu åkte jag dit, jag hoppas och ber till mitt lilla immunförsvar att det lär sig av detta. Jag vill inte bli sjuk mer under hösten! OK!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0