Fort ska det gå!

Efter lite misskommunikation med VHS ang mina betyg så blev det snabbt klart att det inte var 1/12 som gällde för inlämning. Tydligen så är brandmansutbildningen speciell..... Det vet ni redan ;)

Betygen måste vara på plats 14/11, dvs på måndag. 6 veckor innan min termin tar slut...... Vem kom på det? Pucko!

Som tur är så har jag läst ganska mycket distanskurser under terminen. De flesta är i stort sett klara, det är bara slutproven kvar. De kommer att avhandlas denna veckan!

Imorgon har jag två prov. Lindrande vård och sjukvård. På fredag är det prov i psykologi.... Kanske det jag har minst förkunskaper i. MVG är dock ett måste. Spikar jag det på ALLT, så känns det hoppfullt inför antagningsbeskedet som kommer dimpa ner 22/11.

Ev så hinner jag få upp ytterligare nått betyg, då jag har en validering. Ett MVG där så kanske jag till och med vågar göra någon form av dans påväg hem från skolan.

Som ni säkert förstår så har träningen denna veckan i stort sett varit obefintlig. Visserligen var jag sjuk i början av veckan, men nu känner jag mig bra och skulle kunna köra ikväll. Tiden finns dock inte till mer än ett kort besök för att hålla motivationen och suget upp....

Ljust i denna helvetesvecka är att lika stressigt som det varit denna veckan. Lika lugnt kommer jag ha det i slutet av november och hela december. Det är min morot, då kan jag så smått sjösätta nya träningsschemat.

Sen är det bara att vänta på antagningsbeskedet.... När det kommer så kan nästa steg tas :)

/Stefan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0