Rutin!

Jag vet att jag ofta tjatar om just rutin(er). Det är så jäkla viktigt! Tillsammans med kontinuitet så är det två otroligt viktiga ord i träning.

Nu börjar rutinerna falla på plats igen, nästa vecka är första veckan när det inte är någon helgdag utöver helgen! Skönt ;)

Det betyder oxå att Campushallen kommer ha öppet tidigt igen! Äntligen! Ska bli så skönt att få köra fysen på mornarna innan jobbet igen! Det funkar så otroligt bra för mej!

Anmälde mej till tävlingarna i GBG idag. Ska gå i -77 och -85 tänkte jag. Blir ju första tävlingen för mej på nästan ett och ett halvt år! Så jag har inte så stora krav på mej själv, eller tanken är att jag inte ska ha det iallafall! :P

Känner verkligen ett sug för att tävla nu, det va länge sen jag gjorde det men nu är det där. Tråkigt bara att den gamla landslagsledningen valde att kliva av tåget precis innan min hållplats..... Nu får jag åka resten av resan utan dom... Trist..

Sara S sitter iallafall på tåget, så vi kan umgås :) Resan är små stopp, men hur lång den är det vet jag inte.......
Jag hoppas den blir lång och trivsam iallafall :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0