Funbeat.se

Tänkte jag skulle ta o dra igång gamla funbeat.se

Tidigare så reggade jag all min träning där, men efter att jag blev skadad förra året så va det liksom inte så roligt att gå in o göra det. Framför allt när jag bara tränade typ 4-5 ggr i veckan.

Nu är det dock annorlunda :)

Träningen har ju kommit igång riktigt bra får jag säga. Trots att jag har problem med ena knät så funkar det över förväntan. Det ända som inte funkar 100% är löpningen pga knät, och att jag inte kommit igång ordentligt med SJJ träningen. Iofs så körde jag igång igår, så det ska bli bra nu :)

Annars så funkar morgonträningarna väldigt bra. 05.55 upp och hoppa, på plats i Campushallen vid kl 06.30-07.00
Sen tuffar jag på med fys och sedan iväg till jobbet (snart skolan).

Känns bra nu faktiskt, hade det inte varit för knät hade det varit perfekt! Men jag har lärt mej att det sällan är så!
Skadorna har lärt mej att hela tiden jobba med det jag kan, synd bara att det tog ett tag att komma på det :P

Tävling i GBG 29/1. Dont call it a comeback! (?) I´ve been here for years..... Brukar låta så...
Ska bli jäkligt roligt att köra igen! Har lite småfunderingar ang vad jag vill ha ut av tävlingen. Har kommit fram till att tävla är ett av målen i sig, sen när jag väl är där vill jag känna att grejorna funkar som de ska och att jag kan få ut en del av det jag besitter.

Ska bli spännande att se hur det går, allvarligt talat så skiter jag lite i hur det går rent placeringsmässigt! Det viktiga är att jag är med och att jag känner att jag presterar bra ju-jutsu!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0