Första passet 2011!

Då va det igång. Smygstart igår med MMA på kvällen. Körde mest boxning för att mitt knä är lite ledset....

Ingen morgonträning denna veckan. Campushallen kör igång med tidiga öppettider nästa vecka, men det går bra iallafall. Måste smyga igång ändå!

Mkt som ska hända detta året. Satt o funderade på vad jag vill göra och vad jag vill ska hända, vad jag vill tävla och när.

Tankarna just nu går mkt åt ett håll. Känner att jag måste rikta träningen i en viss riktning för att det ska bli så kvalitativt som möjligt!

Jag suktar efter ett SM-guld.... Så är det! Det har jag gjort i 10år! Jag har 3st silver..... Det duger inte.... Iallafall inte åt mej!

Det blir ju tebax till plugget denna termin. Kommer jobba ganska mkt iallafall, men hursom helst är steget taget! Känns bra! Har skjutit på det alldeles förlänge, skulle gjort detta för flera år sedan.
Men velande hit och dit tillsammans med orimliga krav på mej själv fick mej att tänka om, och följa mitt hjärta!

Så efter komvux på våren 2011 så blir det förhoppningsvis Skydd mot olyckor (Brandman) till hösten!
Det ser jag så otroligt mkt fram emot!

Ikväll blir det lite fys, måste vila knät. Imorgon MMA, sedan middag med päronen som åker till Bali på torsdag.

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu kör vi Stefan! Ryktas om att det går ett VM i Colombia i oktober i år... Ska vi boka in det eller? :)

2011-01-04 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0