Läsa gör mej trött i ögat....

Jag förstår inte.... Så fort jag öppnar en bok så börjar jag gäspa o känner hur jag blir tröttare och tröttare!
Inte bra, framför allt inte nu när jag har en hel del att läsa. Tur för mej så har jag börjat i god tid. För en gångs skull ;)
Annars så tuggar plugget på bra, jag börjar komma in i lunken. Förhoppningsvis så kan jag kombinera det med lite mera jobb, men pressen av att få MVG i allt gör att det är svårt att jobba speciellt mkt.
Träningen går oxå väldigt bra, denna veckan kommer troligtvis bli aningens lättare. Har kört hårt nu i 2 veckor och behöver få in en kvalitativ vilodag, och så jobbar jag på torsdagskvällen. Att jobba sent innebär att det blir i princip ingen träning den dagen. Ska se om jag kanske kan klämma in nått direkt efter skolan.
Ikväll velar jag mellan att vila eller att köra boxning o sen SJJ. Onsdag o torsdag blir det inga morgonträningar för att jag har tidiga lektioner och möten de dagarna. Så det blir ju ett litet avbräck...... Hmm får se hur det löser sig...
Nu ska jag läsa lite till, sen blir det en promenad och avslutar med en lektion senare.
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0