Då har resan börjat igen.

Tävling i Gävle = Check.

Hade egentligen inte några förväntningar inför tävlingen. Givetvis så ville jag göra bra ifrån mej, men jag kände inte att jag behövde gå in och va dominerande. Även om det hade varit roligt iofs :P

Resultatet blev ganska bra iallafall. Vann 3 förlorade 3. Inget kanon facit, men med tanke på hur mkt SJJ jag tränat sista tiden så funkade det över förväntan. Serie 2 o 3 funkade klart bäst, o det fanns mer att hämta känner jag. Serie 1 var väl egentligen där jag förlorade de matcherna jag torska. Avståndet var inte riktigt där jag skulle vilja ha det. Samtidigt som jag var lite för avvaktande. Då rinner det snabbt iväg åt fel håll.


Men det känns väldigt bra inför nästakommande tävlingar, formen är redan nu väldigt bra. Med en månad till i ryggen så ska jag nog kunna "hämnas" nån av förlusterna........

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0