Hösten känns inte riktigt kul!

Känns som att det väldigt snart är officiellt höst. Lite surt. Blir genast svårare att gå upp på mornarna. Det är nu som träningsmoralen ska göra sitt....

Förra veckan blev lite lugnare än planerat. Med facit i hand så var det bra! Min fot har gjort lite ont och det vill inte riktigt ge med sig denna veckan heller verkar det som. Tror jag sparkade in i nått med tårna på träningen.

Annars så går det mesta framåt. Flåset blir bättre och bättre, har ju ändrat om en del i intervallerna nu.
Kör 6min vila 2min under ett par veckor nu, och det känns väldigt bra.

Sedan har högreps banorna börjat. Vi har en armergometer på gymmet just nu och den passar ju väldigt bra in i banorna :D

Tyvärr har jag fortfarande svårt att få till ordentligt med SJJ träning. Förhoppningsvis så blir det bättre, eftersom det är det jag vill tävla i. Iofs så är det väldigt bra sparring på MMA passen just nu! Kul :)

Överlag så känns det som att jag ligger ganska bra till träningsmässigt inför hösten. Känner mej peppad på att få visa det jag kan och förhoppningsvis göra bra ifrån mej!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0