Petter sa det bra...

Det går bra nu :)

Mycket börjar ramla på plats, framför allt så känns kroppen väldigt bra rent flås/styrkemässigt och ljumsken känns ok. Vi kan väl säga så att jag har förlikat mej med tanken att ljumsken aldrig kommer att bli 100% igen.
Så är det med det.... Inget att hänga pung för...

Verkar som att det blir en vilodag imorgon fredag (av alla dagar). Mest för att det inte finns nått vettigt pass för mej att köra och för att vi (troligtvis) inte ska till landet i helgen, vilket gör att jag kommer köra under lördagen o söndagen. Inte stenhårt, men det kommer tränas.

Min ökning på löpningen har varit lätt att följa. Nu är det snart dags att ändra om lite i intervallerna. Från o med nästa vecka kommer jag öka på längden och minska intensiteten en aning, för att jobba på lite mer med uthålligheten.

Hantelintervallerna kommer oxå att skifta. Det kommer att bli mer o mer reps under en 10veckors period nu.

Känns bra, allt rullar på, vikten går neråt, flåset blir bättre..... Det går bra nu!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0