Ny vecka och förhoppningsvis lite bra träning :)

Jepp! Eller snarare Hepp kanske..

Veckan brackade loss igår med ett par timmars träning. Blev en riktig kanondag, med väldigt mkt bra träning. Tror jag summerade nästan 2timmars sparring! Det är bra! Men det sliter nått grymt!

Idag är jag en trött medelålders ungdom, som helst av allt vill vila.....

Men imorse så va jag på gymmet o körde lite styrke. Men ska jag va ärlig så va det mest för att hålla igång morgonträningsrutinen!

Kroppen är anings sliten som sagt, så vi får se vad som tränas ikväll. Troligvis blir det SJJ i Ryd.

Imorgon blir det lite sovmorgon, då jag är ledig. Sen blir det till att träna o pyssla lite med tvätt osv!

Så sjuukt mkt tvätt nu när träningen rullar på så bra!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0