Inte helt oväntat....

Ja det va väl inte mer än rätt att man blir sjuk nu, det har ju gått så jäkla bra med träningen sista veckorna.
Tror jag va uppe i 6 veckor med riktigt bra träning och stegrande form hela tiden. Ett litet bakslag nu, men som sagt det brukar ju bli så förr eller senare.
Har varit försiktig med vattenflaskor osv men tyvärr så kunde jag inte undvika denna.....
Ont i halsen och jäkligt förkyld nu. Kan inte ens ligga ner ordentligt utan att det blir helt stop.....
Så nu sitter jag i soffan o försöker somna...
Som vanligt när man blir sjuk så har man inte tid med att va sjuk, men denna gången så är det inte nära nån tävling eller nått annat jag måste genomföra fysiskt. Men likt förbannat så kommer stressen av att man måste tillbaka till träningen iallafall!
Nä det är inget att göra åt, det är bara att gilla läget och låta det ta sin tid.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0