Då kör vi igen!

En skön helg är över, hösten är nog inte långt borta nu!?

Just nu i slutet av sommaren så kör jag vilodagar lördag och söndag. Jag känner att kroppen mår väldigt bra av att få den tiden till återhämtning och även motivationen mår bra av det!

Sista 4-5 veckorna har träningen rullat på oförskämt bra, och nu kickar jag i en växel till för att "snap it up" ytterligare.

Sommarhelgerna är ju snart över och då är tanken att gå ner på en vilodag i veckan och varva så med en vecka med två vilodagar följande vecka. Helgen är ju trots allt de flesta lediga från jobb osv, vilket betyder att det är bra med folk på träningarna och det känns synd att missa det!

Idag va det löpning vid 07.30. 7st 3min intervaller på 16km/h med en minuts vila mellan varje. Kändes faktiskt ganska lätt, hade tiden funnits så hade jag nog kört 8 varv iallafall. Men jag är nöjd med 7st.
Nu vilar jag med löpningen fram tills torsdag, så att mina benhinnor är pepp på en ny omgång :P

Ikväll blir det MMA o troligtvis lite BJJ efter det, sen är man lagom trött. Skönt att man är ledig imorgon då :D

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0