Äntligen!

Rutiner! Oj vad jag har saknat det! Men nu, nu är dom tillbaka! Träningarna har dragit igång på allvar, folk är tillbaka på träningarna! Underbart!

Denna veckan har blivit lite sisådär då jag jobbade på Jouren i måndags. Men det verkar ändå som att jag kommer fixa en helt ok vecka!

Sprang imorse vid 7 till 8. Känner av att benhinnorna fick sig en omgång, så jag kommer vila ifrån intervallerna tills på måndag. Lika bra att va på säkra sidan nu när träningen går så bra!

Igår blev det oxå lite MMA + kastdrillar med Virre efter den träningen.

Känner att jag har lite problem med att få in SJJ som jag vill i veckorna. Hmmm vet inte riktigt hur jag ska lösa det på ett bra sätt. Får sätta mej ner o fundera vidare på det!

Måste bara säga att när jag satt i bilen påväg till träningen imorse så slog det mej hur jäkla härligt det kändes.
Det va nästa eufori :) Ibland är det bara för bra för att va sant :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0