Wow! Tiden går fort!

Verkligen!

Mkt har hänt sista veckan.... En del rätt konstiga saker... Mer om det vid senare tillfälle!

Brorsan fyllde år i helgen! Grattis! Nya lyan blir verkligen grym.


Träningen är i full gång, tyvärr så blev Nybro tävlingen inställd av div orsaker(.........) Och det betyder att jag troligtvis inte kommer att tävla i SJJ förrens i December. Då kommer nämligen DM gå i Växjö, det kan ju va en lagom tävling att debuta i efter uppehållet.

Lite surt att det inte blev nån tävling i Nybban, jag hade planerat för det o såg fram emot att gå in i tävlandet igen. Men som sagt, det finns andra tävlingar och målet är ju satt till andra tävlingar!

Har haft ont i foten ett tag, verkar som att jag fått en marchfraktur i den. Inte mkt att göra åt enl min läkare, får kila runt på träskor (stel sula) och ta det lungt med löpningen ett tag. 

Högskoleprovet gjordes i helgen som var oxå, tyvärr gick det inte så bra som jag hade hoppats. Sannolikheten att jag kommer in på SMO i vår är ganska små. Men de finns fortfarande, så jag kommer göra ett rullbandstest för att få en komplett anmälan!

Nu är det snart dags att gå hemåt, troligtvis så svänger jag förbi gymmet (mest för samvetet) o kör lite bål. 
Ingen SJJ idag, orkar inte mer att sparras efter att jag fått in ca 1h20min sparring igår på 3 timmar träning. Kroppen tog lite stryk där.....

Förövrigt så hände det saker som normalt inte händer på träningen, körde med Edouardo som varit på KC i en månad..... O jag måste väl säga att det inte är varje dag som jag klappar 15 gånger på 5min...... :P

Sjuuuuukt bra kille!

/Stefan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0