Verkar som att förkylningen släpper :)

O fy fan va det har varit segt sista 8-9 dagarna. Bara ett pass under den tiden, o efter det så blev det sämre i halsen direkt. Direkt när jag kommer ur rutinerna så känner jag stressen av att jag vill träna, det måste vara endorfinberoendet som slår till :P

Hur som helst så känns det ganska bra idag. Mornarna är ju alltid värst och då kan det vara svårt att känna efter på ett bra sätt. Men idag kändes det helt ok. Tyvärr så är jag inte riktigt lika morgonpigg som innan sjukdomen, men det svänger snabbt tillbaka! Nu ska det till att skötas med sömn o mat så att jag slipper vara sjuk närmsta tiden igen!

Imorse va det tänkt att jag skulle träna, men jag försov mej...... Inte ok Stefan, men du får ett fripass för att det va första dagen tillbaka på banan.

Kom till jobbet tidigt o såg att jag började 09.00 idag, vilket innebar att jag hade hunnit :P Känns genast surt...

German Open i helgen. Och Virre visa vart skåpet skulle stå! GULD! Härligt! Det inspirerar!

Verkar som att alla platser till VM är spikade nu, o det är en Johansson med i -77.... Men inte Stefan..

Tyvärr kom inte Sara S med i -62, men du vet såväl som jag att utan motgångar skulle inte segern smaka så gott!
Det är bara att bryta ihop o komma igen som Per Elofsson sa! Ju-jutsu är det vi är bra på, det är där vi ska vinna våra mästerskapsmedaljer du o jag! Så det är bara att gilla läget, ta nån vecka off nu och börja grundträningen för SM 2011!

http://www.youtube.com/watch?v=V1tXhJniSEc

Nu kör vi vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0