Wow! Tiden flyger....

Inte så mkt har hänt på träningsfronten, har dock fått lite lugnande besked ang det konstiga EKGt som togs förra veckan. Verkar som att det inte är nått farligt, utan jag kan börja träna så smått igen.

Tanken är att jag ska trappa upp det under veckan och om det känns bra så rullar jag in på gamla vanor o tuffar på som jag gjorde innan jag blev sjuk. Förhoppningsvis så kan jag hålla mej frisk under resterande delen av hösten/vintern nu!

2 veckor har jag varit hemma. Känns surt. Känner mej fet :P Mkt go mat o godis har det blivit....

Tanken är ju att vara med på DM den 4/12 i växjö. Så har egentligen planerna legat hela hösten/sommaren, nu har det dock dykt upp lite lite liiiiiiiiiiiiiite roligare saker :) Så om inte nått går galet så blir det inte nått DM.
Får nog inte säga vad det är än, men det kommer!

Ska bli så jäkla skönt att börja träna idag igen! Har verkligen saknat det!

Senare idag ska jag oxå ta o sätta mej och beställa lite grejor från mmawearhouse.com! En hel del sköna grejor har dom, och dollar´n ligger ju väldigt lågt nu :)

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0