Snart är det juuuuul

När som helst nu så kommer jag börja köra ett avsnitt av Sunes jul! Det kan vara den bästa julkalendern nånsin! Givetvis med höjdpunkten "pulkapappa". Fruktansvärt roligt!

Kommer ihåg när jag o Muffa va i Kanada o tränade. När det närmade sig jul så såg vi varje morgon ett avsnitt av sunes jul när vi käkade frukost innan träningen! Efter det så va man laddad att åka ner o köra :)

Imorse så brakade jag loss med lite 3minuters intervaller följt av lite muskleuthållighet. Just nu så kliver jag in på 60reps veckorna. Dvs jäkligt många reps på varje övning = jobbigt!

Tanken var ju att jag skulle kört DM i sportju-jutsu den 4/12 i Växjö. Men nu har det ju varit annat på G en tid.

Nu på torsdag så åker jag, Maria o Johan upp till Umeå. Johan kommer gå sin proffsdebut i MMA på lördag mot en polack. Förberedelserna har varit ok, men aningens korta. Men det ska bli jäkligt kul att vara med på detta!
Men på grund av detta så blir det inget DM, tyvärr va det inget svårt val om jag ska va ärlig.......

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0