Det drar ut på tiden...

Har ju gått hemma i en vecka nu. Känns ju (som vanligt) som att allt man tränat o flåsat innan sjukdomen är puts veck...... Så är det ju inte i verkligheten, men känslan är så just nu..... Även om vissa forskare påstår att viss kondition har samma hållbarhet som mjölk....

Hur som helst så är det ingen idé att hänga läpp, eller hockeyröv för det.... Hade tänkt smyga lite bjj idag, men jag måste nog hoppa över det! Känner mej fruktansvärt hängig idag.

Igår så gjorde jag rullbandstestet till SMO-utbildningen. (kan ju vara därför jag är hängig) Så nu är allt klart för intaget dit. Nu ska jag bara komma in oxå, men med största sannolikhet så kommer jag inte att göra det denna termin. För dåligt poäng på högskoleprovet är haken.

Denna veckan har tyvärr varit alldeles för dålig rent kostmässigt, o den kommer fortsätta så :P Orkar inte styra upp saker nu när jag är sjuk.... Nått roligt måste man ju få ha :D

Hade ett härligt samtal med Sara häromdagen, känns skönt att vi är på samma plan i SJJn! Ska bli väldigt roligt att komma ut o få tävla ihop igen snart! Det ser jag verkligen fram emot!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0