Andan i halsen....

Puh... klara mej denna gången oxå :) Inget fel på hjärtat utan de kunde inte hitta nått som var fel. Så nu är det bara att gå tillbaka till träningen. Ska bli väldigt skönt!

Sista veckorna har jag bara ätit godis o gått promenader med hunden.... Så när jag klev ner på träningen igår så va jag jäkligt sugen på att slugga loss lite.

Flåset känner jag att jag tappat en aning på, men jag skulle tippa att jag är tillbaka där jag slutade om ca 2-3veckor. Sen tar det ju tid att vänja sig vid högt tempo igen, det är nog där den stora delen ligger.

Snart är det officiellt vad som händer i december, ska bli riktigt roligt. :)

Hade gött!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0