Tåget rullar!

Snart mot Uppsala! Ska dit på lite behandlingar för att se om min ljumske vill bli bättre.

Måste nog passa på att säga att jag trots allt kan träna på ganska mkt just nu. Idag t.ex. så sprang jag en kortis (6km på moderata 35min) vid 08. Sen hem o vila. Tränade igen vid 11 (styrka) med fokus på bålen.

Nu är jag på jobbet. Ska köra tills 22 idag. Imorgon så blir det ett pass på KC med Tor Troeng & crew (som Anders kallar dem). Sen blir det landet o vila!

Just nu så ligger jag väl på runt 7-8pass per vecka,  o jag håller på att trappa upp löpningen och konditionsbiten lite. Sen har jag lagt till SJJ nu sista veckan och kommer fortsätta göra så.

Det rullar på med andra ord! Känns bra :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0