TGIF

Fredag = Ledig.....

Jag o Wilma är hemma o myser. Tänkte att jag skulle göra nått tills ikväll. Brukar bli så :P Måste ju tänka på registreringen ;)

Håller ju på för fullt med planteringen av mitt växtimperium. O det går BRA! Snart ska det ner nya grejor o idag ska det förhoppningsvis handlas lite lampor.

Träningen går fint. Rehabträningen har gått bra under veckan och jag tycker mej känna att det har blivit lite lite bättre. Men det är ingen idé att ta ut nått i förskott. Jag jobbar på istället. Måste dock skärpa mej lite med fokusen i rehaben. Den har sviktat sista tiden och jag vet att jag har det inom mej. Tyvärr har det blivit lite vanemässigt sista tiden o då är det lätt att man tappar siktet på målet, vart jag är påväg liksom....

Det ska ändras.

Annars ligger jag bra till tycker jag. Har ingen brådska tillbaka, min tanke är att jag inte ska behöva vara borta på väldigt länge!

Dags att ta tag i dagen..... Ska ner till lillICA o fixa lite grejor!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0