Still got it....

Körde ju lite boxning igår o följde upp med några ronder brottning. Väldigt lätt ska tilläggas, men känslan sitter ändå ganska bra!

Körde allt med samma person o det funka perfekt. Kunde tom dra på lite mot slutet i brottningen. Längtar tills jag kan börja köra på allvar o vara med på MMAn o SJJn igen.

Nu är det snart påsk. Det betyder att min värsta helg är på G. Allt godis som kommer att passera genom min kropp....... Känns inte bra, men det är ingen idé att fightas emot! Bara käka på, och vänta på att Angelica gör klart mitt kostprogram ;)

När det är klart så blir det ändring!

Snart dags att slå ihop butiken här nu. Ska förbi CH o köra lite styrka. Tänkte blanda in lite UG-övningar o se hur det känns.

Men vad har hänt med Sara? Vart tog din blogg vägen????

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0