Perfekt!

Började dagen med en lagom promenix till jobbet på ca 45min. Riktigt skönt väder ute o solen sken. Känns skönt att komma igång på ett perfekt sätt! Behöver dehär små promenaderna för att få igång lite cirkulation...

Snart ska jag ta o dela upp rehabträningarna i 2pass så kan jag köra en av delarna på morgonen o alternera med kondition, sen på kvällen kör jag andra delen o lite styrka. Kanske inte optimalt, men jag vill komma tillbaka till rutinen med träning 2ggr/dag. Ska prova o se hur det funkar iallafall. Om inte annat så är det ju bara att gå tillbaka till det "vanliga".

Caroline har ju fått för sig att hon ska köra LCHF nu ett tag för att se om det kan vara nått för henne. Själv är jag lite skeptisk, iallafall för min egen del om jag ska köra på det. Ska prata lite med Angelica om det.

Förövrigt så går registreringen bra! Tycker dock att jag kanske ska slarva lite mer, blir nästan omedvetet att jag försöker äta bra. O det är ju nu som Angelica ska se över vad jag ska äta. Måste börja slarva lite :P

Körde utfall igår, som ett nästa steg i rehabträningen. O den träningsvärken jag har idag är inte rolig alls, o eftersom jag vet att den kommer att förvärras tills imorgon så är jag inte pepp på att köra utfall idag igen :( :)

Ikväll blir det iallafall rehab och DISCOgym! Framsida idag, beach 2015 fortsätter!

/"Sugar" Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0