Per Eklund!

Igår va vi ett gäng som körde ett seminarie med UFC fightern Per Eklund. Höga förhoppningar o jag blev riktigt nöjd!

Mkt bra drillar och kanonövningar, framför allt så hittade jag lite nya grejor i stående biten! På marken körde vi en del drillar med slag på marken. O ställa sig upp i guard för att slå. Per visade även lite sparkar från botten.
Ett skönt citat! "om jag får läge så kommer jag inte tveka en sekund att sparka han i ansiktet" :P there you have it :P Så är det att va proffsfighter!

Frågade lite om kommande matcher. Men det va tydligen ingen bokad.

På del hela ett jäkligt roligt seminarie, o dom har verkligen kanon lokaler i Norrköping!

Påvägen hem så svängde vi in på MAX. När vi kom in så satt Emil, Martin o Cissi där. Världen är allt bra liten!
Snackade ett tag o sen åkte de vidare mot Sthlm för Nordic Cup. Vi andra åkte hem o väntar in nästa tillfälle att träna :)


Idag har det varit vilodag. Tagit det lugnt och låtit ljumsken tagit igen sig. Kände att jag hade lite känningar redan igår på passet. Men nu framåt kvällen så känner jag att det är lite bättre igen. GÖTT.

Imorgon är det rehab igen.....

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0