Ny vecka, nya tag...

Måndag... Va ganska segt att dra sig upp ur sängen imorse. Lexus har sovit hos oss inatt o han har vandrat runt en del. Men till slut så somnade han oxå :)

En del att fixa denna vecka. Bla tid till sjukgymnasten och så ska jag åka ner till Lina i Motala o hälsa på!

Har hittat en tjej som ev ska hjälpa mej med att få till en lite snyggare blogg. Ska maila lite bilder o ideér så får vi se om det blir bra, tror det kan bli kanon faktiskt :)
Känns bra om bloggen ser bra ut, framför allt för framtiden..... mer om det nån annan gång :P

Denna veckan ska jag oxå skärpa till mej med rehabträningen. Har haft en liten svacka några dagar nu, men jag ser ju att det går framåt. Även om jag fortfarande har ont i ljumsken..... Hoppas på bättring!

Ska ta o slå herr Strömberg en signal oxå. Det va länge sen, ska se om jag kanske kan få komma o lyssna på Fredrik Wandus den 10/3 när han ska hålla ett litet föredrag för talanggruppen.

Under veckan så kommer även de första fröerna trilla in! GÖTT! Ska bli jäkligt roligt :)

Kommer bli en trevlig vecka!

Höjt.....
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0