Mitt i veckan.

Dagarna går fort nu. O jag har kommit in i en riktig blogg period. Varje dag nu nästan! Damn.....

"Projektet" går vidare. Hoppas att det ska bli klart så fort jag får in lite bilder bara :P

Kostregistreringen går oxå bra, tycker dock att jag hållt igen en del. O det ska jag ju inte göra, det måste ju göra mej rättvisa annars kommer det inte bli nån bättring. Så igår åt jag 3 bullar..... För registreringens skull givetvis!

Idag så tror jag att det blir en liten vilodag. Verkar som att det kommer bli svårt att få till träning ikväll. Carro är inte hemma och jag måste hem fort efter jobbet. I vanliga fall så tränar jag då men idag så får det väl bli till att skita i det..... Men men

Nästa vecka är det sista veckan med 8-10reps..... Magen blir starkare o starkare, så nu kan jag nog snart gå upp på lite tyngre lyft! Gött!

Nu måste jag äta nått.

Filmjölk....

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0