Ledig....

Gött att ha varit ledig idag. Kändes grymt skönt. Tyvärr blev det inte direkt nån sovmorgon. Knut o Wilma va morgonpigga så det va bara att gå upp.

Johan o jag va ute med vovvarna på tinnerö o gick omkring 2 timmar förrut, så nu sover Wilma tuuuuungt.

Perfekt för mej att fixa med andra saker...

Har planterat lite frön :P Ska bli coolt o se om det blir nått av det!

Verkar som att det blir vilodag idag, känner att jag behöver ta det lite lugnt. Överkroppen är lite sliten :P

Ska sätta mej o kolla igenom lite bilder att skicka till bloggtjejen Sandra! Ska bli jäkligt spännande att se vad hon kan hitta på för nått. Ser fram mot det!

Sen ska jag sätta mej o fylla i lite papper till försäkringskassan. Måste ju skicka in för de veckorna som jag va sjukskriven efter operationen.

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0