Helgen går alldeles för FORT!

Jäklar va fort dagarna går, framför allt när man är ledig! Känns som att de två lediga dagarna gick, utan att jag hann göra allt jag ville :P

Jaja. Nu börjar min långa vecka. Dvs den veckan jag "bara" är ledig på fredagen. Lite lyxigt kanske! O det är helt rätt. Hade jag bara varit hel o kunnat träna som vanligt så hade det varit KANON! Nu kör jag ju iallafall inte några dubbelpass i veckorna.

Träningen förra vecka gick lite bättre. Känns som att det kanske kan bli karl av mej igen! Frågan är ju.......Kanske aldrig varit det!?

Fick nya övningar av Johan på Aktiva rehab förra veckan. Ska börja med dem ikväll. Känns skönt att få komma igång med lite mer funktionella övningar igen.

Tors/Fre ska jag nog hålla i UG-passen på Campushallen igen. Ska bli skönt att få komma igång med det igen, det är ju en del av det vardagliga livet och jag vill ju tillbaka dit :)

Hemmafixare som jag är så gjorde jag lite egen Lime/citronsaft igår. Blev väl 4liter. Perfekt att ge bort, eller dricka upp själv!

Igår blev det schnitzel på Brinkbacken! O det va så jäkla goooooooooooott!

Just det ja! Denna veckan börjar ju kostregistreringen på allvar. Vägning av maten o skriva ner allt!
Ska bli kul att se vad Angelica kan göra för planer åt mej :) Måste oxå passa på att gratulera till en mkt cool andra plats i Arnold Invitational på¨imponerande 185kg (inte helt säker, men defenitivt över 180kg) i marklyft!
Vill bara tillägga att det är på en kroppsvikt av 54kg..........
Helt otroligt bra! Grattis :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0