Fredag! YES!

Skönt att det är fredag! Så jäkla gött. Har väntat i säkert 7dagar, iallafall 6!

Veckan som varit har inte direkt varit 100%ig i rehab syfte. Har inte gått bra alls. Har dock fått lite nya övningar från Johan på Aktiva Rehab, o det verkar vara bra. Tyvärr så är ju ljumsken fortfarande problematisk. Inte roligt!
Men lite lite lite har det kanske gått framåt!

En annan god nyhet är att jag mailat Angelica om kosten. Känns kanon! Kör lite kostregistrering nu o sen när hon kommer hem från US&A (ska tävla på Arnolds stora tävling!!!!!!!!) så ska hon se vad hon kan hjälpa mej med!
Ser fram mot det!

Ikväll blir det träning och lugn kväll. Knut kommer över o busar med Wilma när mamma o pappa ska på bio.....
Även valpägare behöver "egen tid" :P

Imorgon ska jag o Carro på bio oxå. Vi ska se Alice i underlivet underlandet. Vet inte om jag är superpepp. Får flashbacks från när Carro var eld o lågor om Dardjelin (stavning) Limited. O i ärlighetens namn så va det utan tvekan den SÄMSTA film jag sett. Så fort godiset va slut så gick jag aktivt in för att somna. Det gick inte att titta på den. Hade jag haft en Iphone då så hade jag kolat youtube i 2 timmar! Det ända jag kunde gjort bättre (eftersom jag inte kunde somna) var att jag skulle gått o köpt mer godis.......

Iallafall. Denna gång så ska jag försöka att gilla den, som den goda sambon jag är :)

Annars så blir det lite plantering o lite bakning i helgen. JUST DET!
TYCKER DU DET ÄR OMANLIGT???? FUCK YOU! HOPPAS DU ÄR/BLIR GLUTENALLERGISK!

Förlåt.....

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0