Ekorrhjulet snurrar vidare....

Måndag igen.

Rutinerna börjar falla på plats. Känns ganska skönt faktiskt!

I helgen va vi nere på Skogvik för att ta lite mått för byggena som ska starta i slutet av april. Ska bli så jäkla roligt! Jag o Caroline har ju ett litet eget hus där. Alla hus har egna namn, och vårat kallas för ateljén.
Vi har snackat lite framåt tillbaka om hur vi ska göra med huset. Kanske är det jag som har varit mest drivande, men huvudsaken är att det blir bra ;)

Nu har vi iallafall måttat ut lite för skjutdörrar i glas o nya fönster. Sen kommer vi lägga lite nytt golv och isolera väggarna lite till. Sen blir det ett växthus oxå, förhoppningsvis :)

Sen blir det en ordentlig trall runt om :D

Tog lite bilder. Men måste få igång kameran först. Blev ett par riktigt bra. O det är sjuuuukt mkt snö där ute.
Men alla hus har klarat vinterna iallafall. Inga tak som har gett med sig.

Så nu längtar jag tills snön släpper så att man kan åka ut o börja röja o bygga lite. Skulle va riktigt kul om det är klart relativt tidigt på sommaren. Nu kanske det inte blir förrens en bit in i Juli men iallafall :)
Ska bli väldigt roligt att pyssla lite :)

Måste ta o måtta ut en ordentlig löprunda nästa gång jag är ute! Kommer ju vara där en hel del under sommaren o träningen måste ju funka ok!

/Stefan *Trädgårdsmästaren aka Discobyggaren*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0