Dagarna kommer, dagarna går.....

På Roys o Rogers Måck :)

Nää men allvarligt nu. Dagarna flyter på i allt för snabb takt nu. Snart så fyller jag ju år, och det känns så jäkla lustigt att bli 27!!!!! damn...

Kommer ihåg när man gick i gymnasiet och då tyckte "man" att 27 va ju "typ döden....." Riktigt så drastiskt känns det inte nu. Men det känns ändå som att jag inte riktigt är där jag trodde att jag skulle vara vid den här tiden.

Svårt att säga om jag skulle gjort nått annorlunda, kanske börjat plugga tidigare. Men utöver det så vet jag inte.

Skulle inte vilja påstå att jag missat nått genom att ge idrotten så mkt tid som jag gjort. Snarare tvärtom......

Ändå så kan jag ibland få en känsla av att jag inte gjort nått vettigt genom åren. Att jag inte rest ordentligt, eller tränat som jag ska osv osv..... Att jag inte pluggat eller så.....

Konstigt det där med livet. Hur nått som är vanligt för en person kan vara extravagant för en annan.......

Jaja.... Lite funderingar... Blir lätt så att det kommer fram sånna när man inte går i sina vanliga banor.

Träningen flyter iallafall på bra, fick lite välbehövlig pepping av en sjukgymnast på gymmet igår. Kändes bra att få lite bassning om att inte slarva med nått. Har kanske inte direkt varit dålig med rehaben, men jag skulle kunna göra det där lilla extra!

Ikväll blir det som vanligt rehab och efter det så blir det nog lite "discorygg".

Onsdag/Torsdag är jag ledig. Har planerat att ev baka lite grann o fylla på med matlådor i frysen. Blir väl lite lasagne och kanske nån hemlagad pizza. Får se vad jag hittar på.....

Idag hoppas jag på att mina små beställningar har kommit oxå :)

/Stefan *pumpstövlarnas herre*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0