Börjar hitta tillbaka....

Provade att köra styrka innan jobbet idag. Tidigt blev det, men det kändes ganska bra. Hade inte ätit nått ordentligt bara, så kraften va inte riktigt där.

Va mest ett litet test för att se hur det känns att komma tillbaka till gängorna och 2pass om dagen. Tanken var att jag skulle köra boxning på MMAn ikväll, men nu har det kommit lite saker emellan så det hinner jag inte. Det blir rehab istället!

Känns att det börjar bli ljusare ut nu! Jag är mkt piggare på mornarna och det är inte alls lika tungt att komma upp. Wilma gillar dock att ligga o dra sig ;)

Plantagen går bra! Tror att allt det jag satte i första svängen har kommit upp. Så nu har jag sått ytterligare några saker. Börjar bli fullt hemma nu!

Har även suttit o skissat lite på hur vi ska bygga till huset i sommar. Tror det kommer bli grymt bra, framför allt ska det bli roligt att få göra lite själv :) Gustav är ju en fena på att bygga, så jag har ju hjälp om det skiter sig :P

Egentligen så är det väl bara glasväggen ut mot trallen och de nya fönstren som kan bli lite lurigt att få till själv. Sen kommer jag fixa trallen själv med skruvhjälp av Carro :)

Det kommer bli så jäkla fint! Hoppas bara vi kan komma igång snart, riva lite o lägga lite nytt golv innan glaspartierna kommer :P

Sen ska det tränas mitt i allt! Men träningsmoralen har det aldrig varit fel på. Till skillnad mot allt annat ;)

Just nu ligger planerna på att kunna köra 100% efter sommaren. Kostschemat är inskickat idag till Fröken Brage.
Så bollen rullar lite sakta framåt :)

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0