Uppsala! Roten till allt ont!

Dags att styra kosan mot Uppsala igen. Mårten Prosell hjälper mej med nålbehandlingar och det går KANON!

Känns kul att se lite ljus i tunneln, ÄNTLIGEN.

Nu ska vi kanske inte hoppa högt o slå feta damen i puppan, men det går verkligen åt rätt håll!

Imorse när jag va på Campushallen o sprang så fick jag så jävla ont i höften efter 6-7km. Tror det är nått som dragit ihop sig o ligger i kläm. Måste stretcha ut det där nu under dagen så kanske det släpper under veckan.

Till helgen så blir det lite seminarie med mästarnas mästare Armand Kranjc! Blir visserligen bara en dag, men det ska bli jävligt roligt!

Hade tänkt jag skulle dubbla idag o köra sportju-jutsu men min pensionärshöft verkar inte vilja det :(

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0