Uppsala framåt tillbaka....

Igår va jag upp i Uppsala igen. 3e gången på 3 veckor nu (som tur är så fick jag träna på som vanligt mellan gång 2 och 3).
Första gången jag var uppe så märkte jag otrolig skillnad på bara en vecka! Helt sjukt vad jag svarade på behandlingen. Nu har det gått aningens trögare (helt naturligt) och då blir man lite otålig.

Jag fick iallafall en ordentlig nålbehandling av Mårten, men skillnaden mot första gången är väldigt stor! Efter första behandlingen så kunde jag inte gå dagen efter. Idag så joggade jag lätt dagen efter.......

Känns verkligen hoppfullt nu, för första gången på mkt länge så känns det som att jag nog kan bli kvitt det här!

Men det gräver djupa hål i min plånbok! 600kr per behandling (vi räknar med 5st minst!) + resan till uppsala!
Lägger vi till lite missad arbetstid osv så blir det ganska mkt! Men det är bara en parentes i sammanhanget nu!
Det är på G och det känns jäkligt gött!

Dessutom har jag kommit igång hyfsat med träningen inför hösten!

Mer om det senare!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0