Dags igen.

På torsdag är det dags igen för lite nålar. Det blir 3 timmar tåg upp -> 45min behandling -> 3 timmar tåg hem :)

Lite drygt att sitta så mkt på tåg, men jag ska passa på att planera lite för sommaren och hösten. Hur jag ska periodisera träningen osv. Det brukar vara kul och få tiden att gå!

Efter första behandlingen så har det faktiskt känts väldigt bra i ljumsken! O som Mårten sa så har jag nog opererat min ljumske helt i onödan. Men jag är inte bitter! Gick ju bara upp 5kg i skitmassa o kunde inte träna ordentligt på 2-3månader..... Så jag är verkligen inte bitter.......


Hur som helst så är jag glad att jag svarade på behandlingen, det va verkligen skönt! Lite medvind. Hoppas det blåser ett tag till bara......

Har känt att jag saknat tävlingarna o allt runt omkring på sista tiden. Jag brukar inte känna så men nu så vill kroppen ut o tävla. Saknar det!

Korta bloggar sista tiden.......
Snart blir det lite ändring på sidan :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0