Veckan går...

Mot sitt slut! NICE!

Ikväll efter jobbet så blir det lite intervaller följt av lite funktionell blåträning. Sen blir det in i bilen o hämta upp Lexus och köra ner till landet.

Ska bli roligt att träffa Lexus igen, det va alldeles för länge sen! Hela helgen kan Wilma o Lexus busa nu :)

Träningen har flutit på bra under veckan. Nästa vecka kommer jag börja med morgonträningar igen.
Förhoppningsvis så kommer det vara lite mer folk på kvällspassen på KC oxå.

Ser fram emot när terminerna har dragit igång ordentligt o rutinerna kommer på plats. Fram tills dess jobbar jag på med konditionen o andra förberedelser för att ligga bra till inför hösten!

Har varit duktig med maten denna veckan. Ska bli roligt o se vad jag ligger på i morgonvikt på tisdagsmorgonen.
Vill ju gå ner långsamt, men inte föööööör långsamt.

Har kommit på att jag måste köpa ett fikonträd till min medelhavssamling......... Where to put it bara.......

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0