Antagningen har börjat....

Fick precis mitt antagningsbesked till hösten. Såg inte direkt bra ut :P

Kommer med andra ord inte att bli nått plugg till hösten, det är iofs ett till besked som kommer senare men jag kommer inte att komma in. Då är det nått som gått väldigt fel, eller ja.....

Hur som helst så känns det ganska bra iallafall, under hösten ska jag plugga högskoleprov o tenta av nån kurs, så kommer jag nog att hoppa upp en aning i listorna!

Jaja.

Sista dagen på jobbet nu. Semester sen.

Trall ska byggas, glasvägg ska upp, löpning ska ske, massor annan träning ska genomföras, gäddor ska dras, ULLARED.....

Henke ska ringas o träffas :D

Det är mkt som ska in!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0