Lördag.... Hela veckan...

Typ hela veckan har känts som lördag. Har ju i princip inte lämnat lägenheten fler än 5 gånger denna veckan.

Men det är klart att den riktiga lördagen känns bättre!

Wilma ligger o sover just nu, hon är lite understimulerad. Hon klarar inte va att vara ute så länge nu när det är så jäkla kallt ute. Inatt så hade vi -21.5 grader ute! Och nu vid kl 13.30 så ligger det på -14! Inte speciellt skönt med andra ord!

Jag drömmer mej bort till Rio där grabbarna o tjejen från NKC är! O jag känner hur jag saknar det!

Emil la upp lite bilder från klubben igår och det va en hel del grabbar som man inte sett på ett tag.

Emil! Måste nog säga att jag saknar Fumaca mest! Han är nog en av de mest ärliga killarna jag träffat! Du måste hälsa till alla!  O berätta gärna om det är några fler man känner igen!?? Mer bilder :DD

Nu ska jag dra o träna lite smått, blir mest rehab och lite styrka för att hålla igång hjärnan!

Sara tävlar i GBG idag! Lycka till vännen!

Emil o alla i Rio! Ta hand om er!!!!!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Zige

Kolla min video nu =).



Det var kul att träffa de man mötte för 2 år sedan med.. Träffte på Café med:P . Råkade rulla in i honom när han sparrades med nån... Inte så bra .. Men det är ju sådan pyttelokal !



Take care och dröm vidare. Your dream, my reality ;)

2010-01-30 @ 23:36:04
URL: http://pronmonkehinbrazil.blogg.se/
Postat av: Stefan

Haha jag kollade precis videon! Mer av sånt!

Café är grym! Hoppas ni får köra mer med honom!



Nästa år ska jag med! Så är det bara! :)



2010-01-31 @ 00:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0