Dagarna börjar rulla på.....

Idag har det gått en vecka sen operationen. Äntligen kan jag gå o stå normalt! Puh! De första dagarna va inte sköna.

Träningssuget börjar komma nu. Har inte gjort nått på en vecka, känns väldigt konstigt. Samtidigt så är det skönt att få lite distans till allt. Planeringen som jag gjorde innan jag fick OP-datumet gick ju direkt ner i pappers(insamlingen)korgen. Så nu har jag fått börja om med en ny, den blir ju mer inriktad på vårterminen.
I bästa fall så kommer jag ju vara tillbaka precis till SM (10/4). Det skulle vara perfekt...... Men jag vill inte lägga nån press på mej själv. Det har jag gjort alldeles för mkt de senaste åren!

Istället så tänker jag va smart för en gångs skull. Ta det banan och verkligen göra den här rehaben bra!

Just nu så har jag kommit in i ett husligt stim. Tvättar o diskar o bakar o allt möjligt...... 

Baklistan so far.......
- 35 bullar
- 1 Cheesecake
- (En plåt lasagne) - liten bubblare på listan, räknas inte egentligen.

Imorgon så blir det nog att baka lite matbröd..... Ska hitta nått schysst recept....

Måste oxå passa på att länka till www.lillshihanatbrazil.blogg.se Emils blogg om deras resa i Rio....

Jag längtar så jäkla mkt dit! Nästa gång jag åker så blir det med Emil! Jag saknar att vara där med dej kompis! Det är lätt årets höjdpunkt! O jag hade glömt att det va så nice! Fortsätt blogga som du gör!

Kolla även Ziges blogg! www.pronmonkehInBrazil.blogg.se grym blogg Zige!!!!! Keep it up!


Nu ska jag leta bakrecept :)

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Lena

Kolla Martins blogg "Pain du Martin". Där har du nåt att bita i!:-)

2010-01-27 @ 21:24:16
Postat av: Stefan

Jäklar! Seriös bakblogg :)

2010-01-27 @ 21:52:35
Postat av: Lena

Fin utmaning om int annat;-)

2010-01-28 @ 11:55:11
Postat av: Emil

ja du ska med nästa gång! inte sama sak utan dej

men idag lyckades jag köpa en bale guarana hos en grosist,,, förklarade på porto :) NÖJD!!

2010-01-28 @ 21:12:10
URL: http://lillshihanatbrazil.blogg.se/
Postat av: Zige

JAaa, du måste hit nästa gång. Redigt trevligt är det och vi behöver en bra tolk ;). (Inget ont om Emil)...



Ha det bäst nu!!

2010-01-28 @ 21:22:58
URL: http://pronmonkehinbrazil.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag vet inte om jag är mkt till tolk nu för tiden. Men jag ska nog ta upp det lite igen!

Imponerad av Emil att han fixade läsken! BTW så kan du gärna ta med nån till mej :)



Lena! Jag ringer dej under helgen. Har lite frågor om rehaben :)



kram alla!

2010-01-28 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0