Äntligen!

Så jäkla skönt att komma iväg till gymmet idag. Det satt långt inne och det va jobbigt att gå dit. Men jag visste att det skulle kännas sjukt skönt när jag väl va där.

Smygstartade lite med några rehabövningar. Hoppas att jag kan få en tid till sjukgymnasten imorgon redan, eller iallafall i början av nästa vecka. Allt behöver styras upp en aning just nu.

Framför allt så behöver jag sätta mej ner och titta över hur jag ska göra med den övriga träningen under rehabtiden.
Idag körde jag lite på "känn", o det va ganska skönt. Som sagt så kändes det jäkligt bra att få komma igång igen!

Idag har väl varit den minst produktiva dagen här hemma. Hann iallafall med att baka lite bullar :P

Baklistan:
70 bullar
1 cheesecake

Än så länge!

Emil o Zige har det bra i Brazil! Jag är så jäkla avis, pånått sätt är jag liksom där i tanken.... Jag kan se framför mej hur det ser ut överallt o hur gatorna går osv.... Saknar det nått så grymt!

Men det blir snart! Jag ska åka!

Imorgon så blir det att pilla med nya NASen. Fixa med det så att det funkar.....

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Emil

får jag plats kommer en bale guarana

2010-01-30 @ 03:12:53
URL: http://lillshihanatbrazil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0