Uuuuuuh första veckan.

Det va första veckan för mkt denna vecka.....

Började ju att jobba igen. Kändes rätt så roligt, framför allt att få träffa fru Unemo igen. Det va riktigt roligt!
Kommer ev att bli en del förändringar under hösten.... vi får se...

Sen började jag ju med Project 80kg. O första veckan har gått bra..... Blev lite tacos i onsdags men försökte köra mkt grönsaker. Idag är det lite svull.... O det götta är att jag inte känner mej särskilt sugen på massa skräp nu...... Sen är ju aspartam guds gåva :P

Inatt är det UFC 110. Det ända jag vill ha ut av galan är att Wand knockar skiten ur britten! O gärna följer upp som Henderson gjorde....

Ser fram emot att ev se det med Daggen o Cockmaster imorgon! Det skulle va jäkligt kul!

Idag så är det hunddagis här hemma. Lexus kom tidigt imorse o började dagen bra med att hoppa mej rakt på bråcket. Wilma ville inte vara sämre så hon klämde in ett litet hopp hon med!

Senare ikväll så kommer Knut, så då är vi tre vovvar av kvalité här :)

Precis kollat klart på lite presskonferancer från UFC 110 o nu ska jag kötta lite OS. Inte direkt nån vintersportare, men jag är ju sportnörd!

Sen så vill jag gratta världens bästa Sara Svensson som fyller 30? nää 27 är det. Men du ser ut som 30? Näääää det gör du inte vännen! Saknar dej! Kram gumman! Hoppas din fänrik har tagit hand om dej idag!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha, mmm, 30 var det ja. Ett par personer den senaste tiden har gissat på 19-20... Kram

2010-02-21 @ 10:53:15
URL: http://jutsusara.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jasså? Det va värst :) Jo men du kan nog gå för 20-22 det kan jag gå med på :)



kraam

2010-02-21 @ 14:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0