Tråkigt....

Hittade en liten artikel om Jalmar Sjöberg igår när jag läste lite på Elitportalen.se

Jalmar slet av sin hamstring under en tävling i Tyskland förra året. Muskeln sattes tillbaka, men nu har den tydligen slitits av igen. 8 månaders rehab var det från början, o nu är han tillbaka på ruta ett.

Givetvis så sviktar självförtroendet. Det är inte så konstigt! Klart att det är svårt att se framåt, när man vet att rehabtiden är så väldigt lång!

Här är artikeln:
http://www.kristianstadsbladet.se/article/20100209/SPORT/702099785/1017/&/%E2%80%99Karriaren-kan-vara-over%E2%80%99

För min egen del så har jag inte den rehabtiden på långa vägar. Men det är synd om mej iallafall :)

Jag har ju träffat Johan på Aktiva rehab ett par gånger nu, och nu börjar det rulla på. Känns lite bättre, framförallt i magen. Ljumsken är fortfarande inte 100, men vi jobbar på det! Som det ser ut nu så kommer jag kunna börja lite lätt med jogging. Ska bli gött att få röra lite på sig.

Va nere i min lilla grotta igår o vägde mej. Kändes som att det kunde vara hur dåligt som helst! Men det va fan inte så dåligt som jag trodde. Innan OP så pendlade jag mellan 81.5-83kg och nu vägde jag 85.6kg.
Bara så alla vet så är det givetvis kvalitativ massa jag har lagt på mej! Så det så!

/Stefan

Kommentarer
Postat av: Eve Gryvik

Det är fan skitsynd om Jalle :(

2010-02-11 @ 13:00:19
Postat av: Stefan

Mm jag känner ju inte honom som du kanske, men jag lider med honom! Känns tråkigt att vara borta så länge! Hoppas han kommer igen!!! Lycka till i helgen gumman :) kraaaam

2010-02-11 @ 23:04:18
Postat av: Emil

jag vet att du kommer klara dej tillbaka och du ska stå på toppen!! FORZA!!

2010-02-12 @ 20:37:05
URL: http://lillshihanatbrazil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0