Tillbaka på världens bästa gym!

Nja det kanske va att ta i.... har iofs sett en hel del gym i världen.... Men ok! Med största sannolikhet så är det LINKÖPINGS BÄSTA GYM!

Så är det!

Så sjuukt skönt att vara tillbaka! Har ju kört några veckor på feelgood nu, mest för att det har varit så jäkla kallt o jag bor nära feelgood. Trivs förvisso där med, men det går inte att träna samma funktionella styrketräning som det går på CH. Därför är jag glad att vara tillbaka!

Har saknat gänget o peppet från Matte! Ni ska veta att det hjälper!

Tyvärr så går det långsamt framåt för mej, men det går iallafall framåt. I stort sett kör jag rehab varje dag. Sen varvar jag rehaben med styrka när jag ändå är på gymmet. Det har blivit en del överkropp om vi säger så........

Eftersom jag inte kunnat kötta på som tidigare så började jag med att köra några veckor med lättare styrketräning med höga reps (15-20), men iom denna vecka så har jag gått över till lite tyngre träning (8-10). Så det blir en lite hypertrofi fas nu i ca 4veckor.

Sen ska jag försöka mej på en liten liten maxstyrkefas. Men det kommer inte bli några knäböj eller marklyft direkt :P
Det får bli inriktat på överkroppen tillsvidare.... Jaja det kommer ju en beachsäsong snart...
För en gångs skull kanske jag inte måste gå o bada kl 07.00 eller stå i vassen i sommar........

/Stefan


Kommentarer
Postat av: Alex

Du får satsa på en Anthony "Rumble" Johnson-fysik, köttig överkropp med sparvben :D

2010-02-22 @ 20:47:29
Postat av: Rebecka

Hej. Rottingmöblerna kommer att komma upp på webben någon gång runt v.11-12 skulle jag tro. Det är då ikea lanserar sommar 2010



Mvh



Rebecka

2010-02-22 @ 20:54:20
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/
Postat av: Sara

Varje millimeter är en framgång, Stefan! Känn ingen stress (vet att det är svårt). Kämpa på!

2010-02-23 @ 09:46:53
Postat av: Stefan

Alex - Haha jo jag får göra det....Känns inte riktigt som jag dock :P



Sara - Jo jag vet, men ibland är det lite hängigt! Men som tur är så vänder det fort :)

kraam

2010-02-25 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0