Söndagsmiddag!

Snart påväg till Brinkbacken för lite trevligt middag med Carros familj. Vi är dock två infiltrerade Johanssons avkommor med! Brukar lätta upp stämningen ;)

Har suttit på youtube o irrat runt idag, hittat en del ganska roliga saker o framför allt lite saker som kommer vara användbart i framtiden :P

Sen av nån konstig anledning så har jag funderat en hel del på hur jag ska göra med plugget. Kommit fram till att jag måste börja öva på högskoleprovets delar. Sen kommer jag söka alla SMO-utbildningarna, inte bara distansvarianten. Så får vi se om det blir flytt under en period. Har dock bestämt mej för att det måste hända nått på denna fronten nu!

Vad gäller träningen så känns det lite bättre. Rent mentalt! Kroppen är fortfarande långt ifrån bra, har ont i magen och + att jag ramlade ute idag när jag va på baksidan. Spände magen rent instiktivt o fick ju givetvis jävligt ont!
Hoppas det släpper snabbt. Ska ringa till medicinskt centrum imorgon o fråga lite om operationen osv....
Va ju lite lost när jag vakna upp :P

Nu är det dags att packa in i bilen o åka :)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0