Nya tag...

Idag har det gått väldigt väldigt segt här hemma. Kände mej inte alls i form för att sätta igång några stora projekt.
Så det fick bli en dag av slappning och fixade med datorer. Har ju köpt en ny NAS-server så nu håller jag på att föra över alla våra bilder o sånt till den så att det finns backup på det! Skönt..... Har ju blivit en del från åren av resande och tävlande :)

Wilma har varit igång hela dagen, hon har inte velat göra nått men hon har gjort allt man inte får göra :P

Nu sover hon iallafall, o då är hon ju givetvis världens snällaste. Men snart kommer mammisen hem så då blir det liv igen. Vad passar då? Jo perfekt att dra sig ner till gymmet :)

Fan jag måste planera lite inför imorgon, det är sååååå jäääävvla trist att bara sitta här hemma o vänta på att nått ska hända.

Nää det måste planeras! Tror det får bli så att jag ska sätta mej in lite mer i NASen och föra över allt jag har på HTPCn typ bilder, filmer o massa annat som man är rädd om.

Jag skulle kunna sätta mej o kika på film, men jag har liksom inte ro till det nu. Det passar bättre när man är helt slut i kroppen efter att ha tränat ordentligt. Då är det nice!

Nää det måste till nått mer på listan för imorgon!

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0